Ratkaisut verkkoon

Inlook Group Oy

Inlook Group on merkittävin suomalainen sisärakentamisen palvelukonserni. Inlook ja VCA uusivat vuonna 2009−2010 Inlookin verkkosivut. Samalla luotiin pohja yritysilmeen laajemmalle modernisoinnille.

Projekti perustui Inlookin vanhan värimaailmaan, jonka VCA modernisoi. Samalla sivustosta rakennettiin yhtenäinen, käyttäjien tarpeita paremmin vastaava kokonaisuus. Verkkosivuprojektin päätyttyä uusi ilme siirretään näkymään myös yrityksen esitteissä, mainonnassa, autokalustossa ja muissa markkinoinnin työkaluissa.
 

Muita verkkosivuprojekteja:

 

     

 Uutiskirjeitä:

  • FSP Finnish Steel Painting Oy
  • Setera Communications Oy
  • Envault Corporation Oy
  • PMC Polarteknik Oy Ab
  • Muoviteollisuus ry
  • Pientaloteollisuus PTT ry
  • HauCon Oy

 
 

 

AV-tuotanto:

VCA:n toimialaan kuuluu myös AV-tuotanto. VCA on tuottanut asiakkailleen yritysesittely- ja muita videoita. Esimerkiksi Inlook Oy, Muoviteollisuus ry ja FSP Finnish Steel Painting Oy ovat saaneet VCA:n tuottamat videot, jotka kertovat yrityksen toiminnasta tai yksittäisestä kampanjasta.

Muoviteollisuus, Nordic Poly Mark -kampanjavideo

http://www.youtube.com/watch?v=r2S50dRmMIQ

Toukotalkoot on VCA:n ja viiden asumisen ja rakentamisen yhteisön jokavuotinen hanke, jolla edistetään ihmisten tietoisuutta pienistä huoltotoimista kotona. VCA on toteuttanut kaksi videota, joista tuorein julkaistiin syksyllä 2013.

http://www.vca.fi/toukotalkoot/video_2013/

VCA toteutti alkuvuodesta 2014 maaseutuverkoston sekä maa- ja metsätalousministeriön kanssa Maavara-lehden, johon kuului myös videotuotantoa. Videot julkaistiin YouTubessa, jonne ne linkitettiin maaseutu.fi-sivustolta. Etenkin stunt-nuorten yrityksen perustamisesta kertova video sai hetkessä tuhatmäärin katsojia. 

http://bit.ly/1fmIJuC

http://bit.ly/1fmIM9U

http://bit.ly/1iBE0oJ

Samalla VCA suunnitteli ja toteutti myös sosiaalisen median kampanjan, jolla tavoiteltiin näkyvyyttä Maavara-lehden digiversiolle, lisää tykkääjiä maaseutuverkostoyksikön Facebook-sivuille Tilaa elämälle sekä lisää vastaajia lukijatutkimukseen netissä. Facebook-sivun tykkääjämäärä kasvoi mm. FB-mainonnan ansiosta yli kaksinkertaiseksi.

https://www.facebook.com/JaljetTulevaisuuteen

Jatkoprojektina VCA aloitti keväällä 2014 niin ikään maaseutuverkostoyksikön tilaaman sosiaalisen median kampanjan Parhaat käytännöt -kilpailun osallistujamäärän kasvattamiseksi ja maaseuturahaston tukemien hankkeiden näkyvyyttä edistämään. VCa perusti Facebook-sivun Maailman mahtavin maaseutu, jolla esitellään hankkeita ja arvotaan kuukausittain pieni palkinto. 

https://www.facebook.com/mahtavinmaaseutu



Viestintätoimisto VCA Oy • Punavuorenkatu 2 A3, 00120 Helsinki • puh. (09) 680 3030

 

Edison